« 英語版の予約サイトを完成させました | Main | 出演のお知らせ »

October 12, 2013

テレビ放映〜♪

昨日(2013/10/11)の夕方のフジテレビのスーパーニュースみたけ山が紹介されました。

「高尾山も良いけど、こっちも良いですよ」みたいなコンセプトの番組でした。

18時15分から20分以上の尺(番組の長さ)を取っていました。私の出番がCMを挟んでいましたし、、、(笑)

登山、ペットと参拝、美味しいもの、滝行(今回は私の出番ではありませんでした)、外国人に人気、等がフォーカスされました。

私は「外国人旅行者に人気の宿坊」と言うことで紹介されました。引き出しが多いでしょう?(笑)

親戚、信者さんから電話、PTAの仲間と学生時代の後輩からメールがありました。

去年はテレビに登場する機会が無かったですが、今年はこの後もBSで登場予定です。

「馬場(さん)は滝行!」という従来のイメージが崩れる!?

いずれにしてもマスコミに取り上げられるのはありがたいことです。

今日からの3連休はすごいことになるんじゃ無いかと思われます。

|

« 英語版の予約サイトを完成させました | Main | 出演のお知らせ »

Comments

Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm impressed! Very useful information specially the last part :) I care for such info a lot. I was looking for this certain information for a very long time. Thank you and good luck.

Posted by: xbox live Gratuit | December 30, 2013 at 09:56 PM

Right now it sounds like Drupal is the top blogging platform out there right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?

Posted by: Abonnement Xbox Live Gold Gratuit Code | March 31, 2014 at 04:53 AM

Nouveaux tutorial pour obtenir des codes xbox live gratuitement.

Posted by: Code Xbox Live Gold Gratuit | May 31, 2014 at 06:07 PM

I'd like to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I am hoping to check out the same high-grade content by you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my very own site now ;)

Posted by: ace fishing wild catch hack tool mac | June 21, 2014 at 08:02 PM

Excellent website. Lots of useful info here. I am sending it to several buddies ans additionally sharing in delicious. And of course, thanks in your effort!

Posted by: One Direction phone numbers 2014 | June 28, 2014 at 01:11 AM

I was pretty pleased to discover this great site. I want to to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely savored every part of it and I have you bookmarked to see new information in your web site.

Posted by: www.dailymotion.com | August 04, 2014 at 01:40 PM

What's up, of course this piece of writing is truly good and I have learned lot of things from it about blogging. thanks.

Posted by: Emily | January 30, 2015 at 06:09 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/91791/58366638

Listed below are links to weblogs that reference テレビ放映〜♪:

« 英語版の予約サイトを完成させました | Main | 出演のお知らせ »