« 運転再開しました!Mt.Mitake cable car had resumed today ! | Main | 滝行が記事になりました。The article about Takigyo . »

April 01, 2016

3月30日ケーブル動画 The cablecar movie

御岳山ケーブルカーが再開して早くも3日目です。
動画をYoutubeにアップしました。
ご覧ください。こちら。
Three days passed , since  the cable car (Mitake Tozan Railway ) has resumed from the suspended service. 
The video has been uploaded to Youtube.
Please look. Here.

|

« 運転再開しました!Mt.Mitake cable car had resumed today ! | Main | 滝行が記事になりました。The article about Takigyo . »