« 滝行が記事になりました。The article about Takigyo . | Main | 空撮を動画にしました。Aerial view of using the drone . »

May 19, 2016

滝行が動画になりました。The video about Takigyo .

滝行に参加した外国人の参加者がYoutubeのアップしてくれました。
私はつねに「滝に打たれている最中は撮影禁止です」と指示しています。
「気が散って修行にならない」からです。
よく守って撮影してくれました。ありがたいです。
とても良い「御岳山の滝行紹介のビデオ」になりました。
Foreign guests has posted a video on Youtube.
I told them that "the video that has been struck by the waterfall should not be taken."
Because ,they are to concentrate on Takigyo training .
They were taken to observe the instructions. It is welcome.
Their impressions after Takigyo ( waterfall spiritual training ) is very good !

|

« 滝行が記事になりました。The article about Takigyo . | Main | 空撮を動画にしました。Aerial view of using the drone . »